piątek, 22 grudnia 2017

TRUFLE Z CIECIERZYCY I MASŁA ORZECHOWEGO

Nie spodziewałam się, że te trufle te mogą być tak pyszne. Jeżeli się zastanawiacie nad smakiem ciecierzycy w nich to w ogóle jej nie czuć, robi ona tutaj głownie za spoiwo, a smak nadaje tu masło orzechowe  i  olejek migdałowy. Odkrycie końca roku, a przy okazji zdrowo, szybko, oryginalnie i mega smacznie, warto się pokusić i je przygotować.


Składniki (+/- 16szt.):
  • 1 puszka ciecierzycy
  • 2 czubate łyżki masła orzechowego
  • 2 łyżki miodu
  • 1½ łyżki ciemnego kakao
  • aromat migdałowy
  • dodatkowo wiórki kokosowe do obtoczenia


Wykonanie:
  • ciecierzycy płuczemy,
  • następnie do miski wkładamy wszystkie składniki czyli ciecierzycę, masło orzechowe, miód, kakao oraz aromat migdałowy i całość blędujmy ,aż uzyskamy gładką masę
  • z gotowej masy formujemy kulki wielkości orzecha włoskiego, które obtaczamy w kokosie lub ciemny kakao, posiekanych orzecha itp.
  • przechowujemy w lodówce, schłodzone smakują mi najlepiej :).



Źródło: http://www.makehappyday.com/bajaderki-z-ciecierzycy-lepsze-niz-kulki-mocy/

6 komentarzy:

  1. Wyglądają przepysznie, może bym dzisiaj się na nie skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że skusiłaś się na te sufler :) bo warte przetestowania :D

      Usuń
  2. Świetny przepis - bardzo chętnie wypróbuję, tyłko proszę mnie oswiecic ile tego aromatu migdałowego mam dodać :) dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto mi zrobi takie ;) wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń